În 2020, oamenii au stat lipiți de ecrane. În prezent, companiile de tehnologie se tem că vor pierde acest engagement. O analiză The Economist titrează: ”Pe măsură ce restricțiile se ridică, organizațiile media se pregătesc pentru declinul atenției”.
Articole asemănătoare:
Accent: Ampliganda, sau propaganda inversatămiercuri octombrie 20, 2021
Psihologia dezinformării: Fake news: patru moduri prin care devin ușor de reținutluni septembrie 6, 2021
Newsletterul ANTI-FAKE (4-11 ianuarie 2021)luni ianuarie 4, 2021
Amprenta Digitală: Infracțiunile cibernetice în atenția Curții Penale Internaționalemiercuri septembrie 20, 2023
Newsletter-ul ANTI-FAKE: Marile platforme social media, ineficiente în combaterea campaniilor de dez...miercuri septembrie 6, 2023
Fact-checking-ul săptămânii: Dezmințire despre tehnologia de vaccinare prin inhalare de la Yale și d...miercuri septembrie 27, 2023
Hashtag-ul săptămânii: #DigitalGiantsAdversariesOfTheStateluni noiembrie 2, 2020
Pe urmele fake-ului: Campaniile Rusiei de dezinformare cu privire la cazul Navalny și la protestele ...luni septembrie 14, 2020
Newsletterul ANTI-FAKE: Bătălia pentru informaremiercuri ianuarie 19, 2022
Pe urmele fake-ului: Twitter, măsuri împotriva conținutului înșelătorluni august 23, 2021
You are in point of fact a good webmaster. The web site
loading speed is amazing. It sort of feels that you’re
doing any unique trick. Also, the contents are masterpiece.
you have done a fantastic process in this matter!
Similar here: najlepszy sklep and
also here: Sklep internetowy