În 2020, oamenii au stat lipiți de ecrane. În prezent, companiile de tehnologie se tem că vor pierde acest engagement. O analiză The Economist titrează: ”Pe măsură ce restricțiile se ridică, organizațiile media se pregătesc pentru declinul atenției”.
Articole asemănătoare:
Pe urmele fake-ului: Campania Pause – un succes în limitarea dezinformăriiluni iulie 12, 2021
Un an de război împotriva Ucrainei: bătălia pentru opinia publicăjoi februarie 23, 2023
Newsletterul ANTI-FAKE: „Libertatea de exprimare este crucială pentru combaterea dezinformării”miercuri noiembrie 9, 2022
Newsletterul ANTI-FAKE (7-14 iunie 2021)luni iunie 14, 2021
Focus România: Criza SARS-CoV-2 afectează puternic economia Românieiluni august 10, 2020
Newsletterul Antifake: Cum putem identifica dezinformarea medicalăjoi martie 28, 2024
Newsletterul ANTI-FAKE: Cine stăpânește datele stăpânește lumeamiercuri decembrie 8, 2021
Focus România: Schimbările climatice nu sunt percepute de români drept o problemă foarte gravăluni iulie 12, 2021
Newsletterul ANTI-FAKE (27 octombrie - 3 noiembrie)miercuri noiembrie 3, 2021
Hashtag-ul săptămânii: #ConfidenceInTheEUmarți noiembrie 17, 2020
You are in point of fact a good webmaster. The web site
loading speed is amazing. It sort of feels that you’re
doing any unique trick. Also, the contents are masterpiece.
you have done a fantastic process in this matter!
Similar here: najlepszy sklep and
also here: Sklep internetowy