Focus România: Raport UNICEF: Elevii români ocupă penultimul loc la competențele de citire și matematică

Copiii de 15 ani din România, Bulgaria și Chile au printre cele mai slabe competențe la matematică și citire, arată un un raport realizat de UNICEF în țările dezvoltate. La acest capitol, cele mai bune rezultate le au copiii din Estonia, Irlanda și Finlanda. Totuși, România are cel mai mare procent al copiilor care își fac prieteni cu ușurință (83%) și al copiilor care spun că sunt implicați în luarea deciziilor acasă (67%).  Circa 85% dintre copiii români cu vârsta de 15 ani au o satisfacție de viață ridicată (locul 3).Datele arată că la nivelul tuturor țărilor participante în studiu, copiii petrec de două ori mai mult timp online, comparativ cu deceniul trecut. Raportul estimează că, în lipsa implementării unor măsuri și politici din partea guvernelor, pandemia de COVID-19 va determina creșterea semnificativă a sărăciei infantile și a inegalităților sociale.

Citește mai mult:
1,3 milioane de copii români sunt în risc de sărăcie din cauza pandemiei:
https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/unicef-peste-1-3-milioane-de-copii-romani-in-risc-de-saracie-pandemia-i-a-facut-mai-vulnerabili.html
Cum a devenit Estonia un model în educația digitală:
https://estonianworld.com/knowledge/how-did-estonia-become-a-role-model-in-digital-education/

2 comentarii la “Focus România: Raport UNICEF: Elevii români ocupă penultimul loc la competențele de citire și matematică

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește și stochează cookie-uri pt. a oferi servicii și pt. a analiza traficul. Dacă folosiți acest site, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor.