Studiile despre acceptarea vaccinării împotriva COVID-19 au arătat că știrile false și dezinformarea online cresc posibilitatea ca cetățenii să devină ezitanți. Un rol semnificativ în consolidarea atitudinii ezitante îl au grupurile anti-vaccinare care hrănesc apariția informațiilor imprecise sau false. Pentru ca imunitatea de grup să fie atinsă, un procent de 50-80% din populație ar trebui să se vaccineze, însă, unele persoane, expuse constant dezinformării, cred că vaccinul împotriva COVID-19 are scopul de a reduce numărul populației globale.Citește mai mult:
uk.reuters.com – Misinformation could prompt people to turn against COVID-19 vaccines: study | Reuters
eurocomunicare.ro – Percepția publică cu privire la vaccinare în contextul pendemiei de COVID-19
uk.reuters.com – Misinformation could prompt people to turn against COVID-19 vaccines: study | Reuters
eurocomunicare.ro – Percepția publică cu privire la vaccinare în contextul pendemiei de COVID-19
Articole asemănătoare:
Tehno Impact: Cum a strâns TikTok un miliard de utilizatori?
Tehno Impact: Project December: Catharsis sau o promisiune falsă?
Tehno Impact: Tiktok: audieri în SUA despre relația cu autoritățile chineze
Tehno Impact: Rezolvă mașinile electrice problemele de mediu și de siguranță?
Tehno Impact: Twitter își propune să atragă mai mulți utilizatori
Tehno Impact: Războiul se duce și în mediul online