Tehno Impact: Netflix și Data Science

Netflix – cunoscuta platformă online de streaming și producție media – a devenit pentru mulți nu numai o alternativă la practicile „clasice” de divertisment cinematic, dar și un stil de viață.  Netflix are în prezent 60 de milioane de abonați numai în SUA și o cifră de afaceri de peste 20 de miliarde $. Secretul din spatele acestui succes fulminant este Data Science sau arta de a scana, de a anticipa și de a oferi conținut media adaptat 100% la fiecare utilizator în parte. Deci, faptul că regăsiți în filmele și serialele Netflix personaje și povești cu care rezonați ușor nu este o simplă întâmplare și nici pur talent regizoral.

„Dacă secretul Starbucks este un zâmbet care vine la pachet cu latte-ul preferat, secretul nostru este că site-ul se mulează perfect pe gustul fiecăruia dintre voi.” (Reed Hastings – CEO, Netflix)

Citește mai mult:
towardsdatascience.com – How Data Science is Boosting Netflix
netflixtechblog.com – Analytics at Netflix: Who We Are and What We Do
seleritysas.com – How Netflix used big data and analytics to generate billions

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *