Facebook își va plăti utilizatorii care nu vor folosi platforma în săptămânile anterioare alegerilor prezidențiale din SUA. În încercarea de a studia impactul social media asupra votului, Facebook se așteaptă să răsplătească între 200.000 și 400.000 utilizatori, cu până la $120 fiecare. Aceasta, alături de decizia interzicerii noilor reclame politice în săptămâna precedentă alegerilor, reprezintă efortul Facebook pentru alegeri transparente și corecte, în contextul tumultului politic actual, relatează chiar Zuckerberg.
Citeste mai mult:
digi24.ro – Dezinformarea pe Facebook și rezultatul alegerilor din 2016
cnbc.com – Lupta Facebook-ului împotriva manipulării alegerilor din 2020
Articole asemănătoare:
Tehno Impact: Ghid pentru gestionarea incidentelor informaționale și a viitoarelor infodemii
Tehno Impact: Nasul artificial – un produs al Inteligenței Artificiale descins direct din filmele SF
Tehno Impact: Giganții tehnologiei, adevărate puteri economice
Tehno Impact: Eforturi de reglementare a spațiului digital
Tehno Impact: Aplicațiile mobile și utilizarea abuzivă a datelor personale
Tehno Impact: Vulnerabilitatea conductelor petroliere față de atacurile cibernetice