În urma anunțurilor legate de iOS 14, Facebook a acuzat Apple de comportament anticoncurențial. Producătorul popularului iPhone urmează să introducă o nouă notificare legată de intimitate. Mai exact, sistemul le va cere utilizatorilor permisiunea de a li se urmări activitatea pe diverse aplicații, ceea ce se întâmplă momentan fără știrea acestora. Schimbarea, declară Facebook, va periclita viabilitatea multor afaceri ale internetului – inclusiv Facebook. Mai mult, compania susține că Apple nu are de gând să-și respecte propriile reguli, avantajându-și platforma personală de reclame. De menționat este că totul a început cu Apple care critica modul de colectare a datelor de către Facebook. Deși nu este clar dacă Apple caută să își apere proprii clienți din principiu sau să își apere profitul, compania va duce la capăt modificarea în 2021.Citește mai mult:
theverge.com – Apple launches new App Store privacy labels so you can see how iOS apps use your data
theconversation.com – If it’s free online, you are the product
vox.com – A new trove of internal Facebook emails is a stark reminder: You are Facebook’s product
theverge.com – Apple launches new App Store privacy labels so you can see how iOS apps use your data
theconversation.com – If it’s free online, you are the product
vox.com – A new trove of internal Facebook emails is a stark reminder: You are Facebook’s product
Articole asemănătoare:
Tehno Impact: Inteligența artificială individuală
Tehno Impact: China: noi reglementări privind confidențialitatea datelor online
Tehno Impact: Pot provoca mesajele de ură din online violențe în viața reală?
Tehno Impact: UE menține sancțiunea Google pentru concurență neloială
Tehno Impact: Nasul artificial – un produs al Inteligenței Artificiale descins direct din filmele SF
Tehno Impact: Supercalculatorul Meluxina și deceniul digital al Uniunii Europene