Ideea de asistent digital se vehiculează de multă vreme, iar tehnologia a evoluat constant. Alexa, Siri, Cortana și Google Assistant sunt cei mai populari asistenți. Pentru a îmbunătăți funcționalitatea acestora, un grup de cercetători afiliați companiei Uber și Universității Carnegie Mellon au dezvoltat un model de machine learning care folosește un limbaj „sociabil”. Mai exact, aceștia au dorit să creeze un model politicos, care menține buna dispoziție în discuție. Politețea și pozitivitatea determină succesul în customer service – a fost observația de la care au plecat cercetătorii. Deși nu au reușit să demonstreze o relație între modul în care noul model se adresa clienților și succesul de a-i convinge și mulțumi, studiul rămâne relevant. Oamenii de știință susțin că modelul de asistență poate fi totuși folosit. Acesta le poate sugera angajaților din servicii răspunsuri prompte și adecvate pentru clienți.Citește mai mult:
oracle.com – Ce este machine learning?
oracle.com – Ce este machine learning?
Articole asemănătoare:
Tehno Impact: Cine stăpânește datele stăpânește lumea
Tehno Impact: Vulnerabilitatea conductelor petroliere față de atacurile cibernetice
Tehno Impact: Twitter își propune să atragă mai mulți utilizatori
Tehno Impact: Tableta ce iți poate regenera smalțul dinților
Tehno Impact: Tehnologiile anului 2022
Tehno Impact: China: noi reglementări privind confidențialitatea datelor online