Nu este un secret pentru nimeni că pisicile au cucerit internetul. Și nu numai ele: postările cu animale drăgălașe adună foarte multe vizualizări și reacții din partea utilizatorilor. Tocmai de aceea, anumite site-uri sau pagini social media care postează informații înșelătoare se folosesc de popularitatea conținutului despre animale pentru a atrage și menține publicul și pentru a convinge algoritmii să direcționeze mai mult trafic către acel conținut. Între două poze cu pisicuțe, urmăritorii paginilor respective sunt expuși la diverse forme de conținut înșelător.
Citește mai mult:
businessinsider.com – Here’s why some things go viral on the internet
outgrow.co – Revealed: The Science Behind Virality [Infographic]
Articole asemănătoare:
Pe urmele fake-ului: UE: tot mai aproape de reglementarea ecosistemului digital
Pe urmele fake-ului: Negarea schimbărilor climatice, în avantajul companiilor petroliere
Pe urmele fake-ului: Instituții media „pedepsite” pentru comentariile cititorilor
Pe urmele fake-ului: Industria de „fabricare” a conținutului defăimător
Pe urmele fake-ului: „Păsările nu există”: o parodie a teoriilor conspirației
Pe urmele fake-ului: Datele inexacte au efecte vizibile pe termen lung