„Se produc multe fenomene dăunătoare pe Facebook, în privința cărora nu se iau măsuri deoarece se consideră că nu reprezintă nici un un risc din punctul de vedere al imaginii. Costul inacțiunii nu este plătit de Facebook. Este plătit de lumea întreagă.” – Sophie Zhang, fost analist de date în cadrul Facebook, angajată în departamentul pentru combaterea comportamentului neautentic pe platforma digitală, cum ar fi cel de utilizare a conturilor false (interviu pentru publicația The Guardian).
Articole asemănătoare:
Hashtag-ul săptămânii: #ÎncredereÎnInteligențaArtificială
Hashtag-ul săptămânii: #StopCoronaFakeNews
Hashtag-ul săptămânii: #Bătălia pentru informare
Hashtag-ul săptămânii: #StăpânireaTehnologiei
Hashtag-ul săptămânii: #NimicNuSeSchimbăNimicNuSeÎntâmplă
Hashtag-ul săptămânii: #Hahaganda sau dezinformarea prin râs