De calitatea comunicării de criză în timpul pandemiei de COVID-19 depinde cultivarea unui climat de răbdare, înțelegere și încredere. Deși Grupul de Comunicare Strategică informează regulat cetățenii și mass media cu privire la evoluția pandemiei, succesul acestor acțiuni este limitat de câteva slăbiciuni. Recent, prof. univ. dr. Alexandru Rafila a criticat repetitivitatea mecanică, în cele 8 luni de pandemie, a mesajelor seci despre evoluția cazurilor și despre măsurile de protecție, în detrimentul unei comunicări mai empatice și mai flexibile. Calitatea comunicării este afectată și de ocazionale neconcordanțe privind datele statistice, de reveniri bruște asupra unor măsuri deja anunțate și de clarificarea insuficientă a anumitor decizii.Citește mai mult:
Focus România
Focus România: Slăbiciunile comunicării de criză în timpul pandemiei
sciencespo.fr – Government crisis communications during the pandemic
theconversation.com – Crisis communication researcher shares 5 key principles that officials should use in coronavirus
Focus România: Studiu INSCOP Research: Românii au mai multă încredere în țările din Vest decât în ce...
Focus România: România va găzdui Centrul Euro-Atlantic pentru Reziliență (E-ARC)
Focus România: România – printre statele cu cele mai mici venituri provenite din impozitare
Focus România: Legea cu privire la rețelele 5G a fost promulgată
Focus România: Raportul anual de analiză a pieţei de media şi publicitate
Focus România: Platformele de partajare a materialelor video - sub supravegherea CNA