Focus România: Școala online nu a afectat doar elevii și studenții, ci și profesorii

Educația se numără printre cele mai afectate sectoare atunci când vine vorba de pandemia de COVID-19. Dacă la începutul pandemiei, principala preocupare a profesorilor era legată de tehnologia necesară pentru predarea online, așa cum reiese și din studiul „Școala online. Elemente pentru inovarea educației”, realizat în primăvara anului 2020, acum primează  interesul pentru actul pedagogic. Conform studiului realizat de Consorțiul Universitaria și Universitatea din București, dificultățile întâmpinate de profesori sunt legate de: stresul psihic, social și tehnic; lipsa unei metodologii adecvate și timpul insuficient pentru planificare și organizare. Stresul cauzat de școala online a afectat atât elevii și studenții, cât şi cadrele didactice, a căror motivaţie pentru exercitarea profesiei pare serios afectată.

Citește mai mult:
Eurekalert.org – Stress was leading reason teachers quit before pandemic, and COVID has made matters worse
Edupedu.ro – Stresul psihic și tehnic – printre cele mai mari dificultăți pentru profesori în primul an de pandemie

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *