Rezultatele studiului efectuat de InfoCons în ţările din UE au arătat că 80% dintre români acceptă ca datele personale să le fie folosite în scopuri publicitare. Conform sondajului, 40% dintre cetățenii UE citesc termenii și condițiile politicii de confidențialitate înainte de a-și oferi datele cu caracter personal și doar 33% verifică dacă site-ul căruia și-au furnizat datele este sigur. Spre deosebire de România, Olanda este țara care limitează cel mai mult acordul pentru folosirea datelor cu caracter personal în scopuri publicitare (80%). Din păcate, România ocupă locul al doilea la acest capitol, pe primul loc aflându-se Bulgaria.Citește mai mult:
gandul.ro – Cei mai mulți români permit utilizarea datelor lor personale (STUDIU)
gandul.ro – Cei mai mulți români permit utilizarea datelor lor personale (STUDIU)
Articole asemănătoare:
Focus România: Techcelerator lansează raportul 100 AI Startups
Focus România: UiPath, prima companie românească listată la Bursa din New York
Focus România: Schimbările climatice nu sunt percepute de români drept o problemă foarte gravă
Focus România: A crescut interesul românilor pentru job-urile din țară
Focus România: Reglementarea rețelelor 5G
Focus România: Limba română - pe piața europeană a tehnologiei limbajului