Focus România: Raportul anual de analiză a pieţei de media şi publicitate

Media Fact Book, raportul de analiză a pieţei româneşti de media şi publicitate este ghidul realizat anual de agenţia Initiative, începând cu 1997. În 2021, raportul relevă o revenire puternică a pieței de media, după ce, în prima parte a anului 2020, înregistrase o scădere de 3,8%. Ghidul preconizează o creștere a pieței de media cu 11% faţă de 2020 și cu 7% față de 2019. În 2021, bugetele TV au crescut cu 9%, iar cele de media digitală cu 6%. Având în vedere și restricțiile impuse de pandemie, s-au înregistrat creșteri și în cazul utilizării aplicațiilor de mesagerie, plăților online și aplicațiilor de online banking. Conform Initiative, 2021 este primul an în care industria de media va depăși 500 de milioane de euro, iar tendința va rămâne una ascendentă pentru următorii ani.

Citește mai mult:

http://www.mediafactbook.ro/#mbf2020

https://www.iqads.ro/articol/55458/media-fact-book-2021-anul-in-care-valoarea-pietei-media-va-depasi-500-milioane#

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *