Focus România: Pandemia a crescut riscul de abandon școlar timpuriu

În contextul pandemiei de COVID-19, educația este unul dintre cele mai afectate sectoare. La nivel global, în rândurile copiilor din medii defavorizate, care nu au acces la învățământul la distanță, s-a observat o creștere a riscurilor legate de: abandonul școlar; căsătoria timpurie; exploatare prin muncă. În România există o discrepanță majoră între învățământul din mediul rural și cel din mediul urban. Principalele probleme din mediile vulnerabile sunt: situația financiară precară; lipsa echipamentelor electronice necesare; conexiunea slabă sau inexistentă la Internet și pregătirea modestă a profesorilor în ceea ce privește predarea online. În aceste condiții, peste 91% dintre copii se simt stresați, iar mai mult de jumătate dintre elevii din mediul rural au înregistrat rezultate foarte slabe la examenul de Evaluare Națională.Citește mai mult:
worldvision.ro – Cursa celor 30 de ani de educație în Romanâia … rurală 
salvaticopiii.ro – Impactul COVID-19 asupra educației

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *