România reușește să își mențină poziția în topul țărilor din Uniunea Europeană care au înregistrat creșteri majore ale comerțului electronic. Conform declarațiilor reprezentanților de la conferința organizată de ARMO în octombrie, cu ocazia primei ediții a Zilei naționale a comerțului electronic, în perioada pandemiei, antreprenorii axați exclusiv pe prezența fizică au migrat către sectorul online, realizând avantajele oferite de acesta. Având în vedere că cea mai importantă evoluție din Europa, în ceea ce privește comerțul online, a fost de aproximativ 27%, România a depășit această medie cu o estimare de creștere de cel puțin 30% până la finalul anului.Citește mai mult:
gandul.ro – Tendințe: Timid dar sigur, oamenii au început să cumpere și alimente on-line. Cu cât au crescut vânzările?
gandul.ro – Tendințe: Timid dar sigur, oamenii au început să cumpere și alimente on-line. Cu cât au crescut vânzările?
Articole asemănătoare:
Focus România: Schimbările climatice nu sunt percepute de români drept o problemă foarte gravă
Focus România: Raportul anual de analiză a pieţei de media şi publicitate
Focus România: Studiu INSCOP Research: Românii au mai multă încredere în țările din Vest decât în ce...
Focus România: Românii doresc să schimbe locul de muncă după încheierea pandemiei
Focus România: Dezvoltarea agriculturii organice în România
Focus România: A crescut interesul românilor pentru job-urile din țară