România reușește să își mențină poziția în topul țărilor din Uniunea Europeană care au înregistrat creșteri majore ale comerțului electronic. Conform declarațiilor reprezentanților de la conferința organizată de ARMO în octombrie, cu ocazia primei ediții a Zilei naționale a comerțului electronic, în perioada pandemiei, antreprenorii axați exclusiv pe prezența fizică au migrat către sectorul online, realizând avantajele oferite de acesta. Având în vedere că cea mai importantă evoluție din Europa, în ceea ce privește comerțul online, a fost de aproximativ 27%, România a depășit această medie cu o estimare de creștere de cel puțin 30% până la finalul anului.Citește mai mult:
gandul.ro – Tendințe: Timid dar sigur, oamenii au început să cumpere și alimente on-line. Cu cât au crescut vânzările?
gandul.ro – Tendințe: Timid dar sigur, oamenii au început să cumpere și alimente on-line. Cu cât au crescut vânzările?
Articole asemănătoare:
Focus România: Percepția publică privind sursele dezinformării în România
Focus România: Limba română - pe piața europeană a tehnologiei limbajului
Focus România: Accesarea online a informațiilor legate de sănătate nu este agreată de români
Focus România: UiPath, prima companie românească listată la Bursa din New York
Focus România: Românii doresc să schimbe locul de muncă după încheierea pandemiei
Focus România: Raportul anual de analiză a pieţei de media şi publicitate