Focus România: Ce elemente influențează procesul de învățare a elevilor

Conform unei analize publicate de Organizația pentru Cooperare și Dezvoltare în Europa (OECD), rezultatele școlare ale elevilor depind de: modul de predare a cadrelor didactice, gradul de mulțumire a profesorilor la locul de muncă, mediul de proveniență a elevilor și influența colegilor. Analiza se bazează pe date PISA și TALIS, care au arătat un nivel ridicat al analfabetismului funcțional în rândul elevilor din România. În aceste condiții, Ministrul Educației dorește, printre altele, să definească și să asigure alfabetizarea funcțională a elevilor pentru fiecare nivel. În ceea ce privește școala online, elevii din medii avantajate au avut mai puțin de pierdut în procesul de învățare decât elevii care provin din medii definite de lipsa dotărilor și sprijinul redus din partea școlii sau familiei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *