Conform unei analize publicate de Organizația pentru Cooperare și Dezvoltare în Europa (OECD), rezultatele școlare ale elevilor depind de: modul de predare a cadrelor didactice, gradul de mulțumire a profesorilor la locul de muncă, mediul de proveniență a elevilor și influența colegilor. Analiza se bazează pe date PISA și TALIS, care au arătat un nivel ridicat al analfabetismului funcțional în rândul elevilor din România. În aceste condiții, Ministrul Educației dorește, printre altele, să definească și să asigure alfabetizarea funcțională a elevilor pentru fiecare nivel. În ceea ce privește școala online, elevii din medii avantajate au avut mai puțin de pierdut în procesul de învățare decât elevii care provin din medii definite de lipsa dotărilor și sprijinul redus din partea școlii sau familiei.
Citește mai mult:
edupedu.ro – Școli mai bune: Elevii au rezultate superioare când profesorii petrec mai mult timp predând efectiv la clasă și sunt mulțumiți de locul de muncă și când există un echilibru academic și socio-economic între colegi – analiză pe baza PISA-TALIS
edupedu.ro – Școli mai bune: Elevii au rezultate superioare când profesorii petrec mai mult timp predând efectiv la clasă și sunt mulțumiți de locul de muncă și când există un echilibru academic și socio-economic între colegi – analiză pe baza PISA-TALIS
Articole asemănătoare:
Focus România: Reglementarea rețelelor 5G
Focus România: Analiză OECD privitoare la testul de citire PISA 2018
Focus România: UiPath, prima companie românească listată la Bursa din New York
Focus România: Românii doresc să schimbe locul de muncă după încheierea pandemiei
Focus România: România – printre statele cu cele mai mici venituri provenite din impozitare
Focus România: Centrul CYBER al UE, găzduit la București