Focus Global: Învățământul online poate adânci inegalitățile în rândul elevilor și studenților

Joi, 12 noiembrie, Comisia Europeană a publicat Monitorul anual al educației și formării, în care sunt analizate evoluția educației și formării în UE și în statele membre. Raportul arată că, în cazul României, trecerea la învățământul exclusiv online poate agrava inegalitățile în rândul elevilor și studenților. Sunt necesare măsuri precum: îmbunătățirea competențelor digitale ale cadrelor didactice, îmbunătățirea calității educației și a îngrijirii preșcolarilor, asigurarea educației și formării de calitate și în acord cu cerințele de pe piața muncii.Citește mai mult:
ec.europa.eu – Monitorul anual al educației și formării: România – În pofida măsurilor de atenuare a impactului COVID-19 asupra educației, trecerea la învățământul la distanță riscă să agraveze inegalitățile deja mari

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *