Joi, 12 noiembrie, Comisia Europeană a publicat Monitorul anual al educației și formării, în care sunt analizate evoluția educației și formării în UE și în statele membre. Raportul arată că, în cazul României, trecerea la învățământul exclusiv online poate agrava inegalitățile în rândul elevilor și studenților. Sunt necesare măsuri precum: îmbunătățirea competențelor digitale ale cadrelor didactice, îmbunătățirea calității educației și a îngrijirii preșcolarilor, asigurarea educației și formării de calitate și în acord cu cerințele de pe piața muncii.Citește mai mult:
ec.europa.eu – Monitorul anual al educației și formării: România – În pofida măsurilor de atenuare a impactului COVID-19 asupra educației, trecerea la învățământul la distanță riscă să agraveze inegalitățile deja mari
ec.europa.eu – Monitorul anual al educației și formării: România – În pofida măsurilor de atenuare a impactului COVID-19 asupra educației, trecerea la învățământul la distanță riscă să agraveze inegalitățile deja mari
Articole asemănătoare:
Newsletter-ul ANTI-FAKE: "Rescrierea" Bibliei cu ajutorul IA - care sunt faptelemiercuri iunie 21, 2023
Cu ochii pe...Săptămâna Educației pentru Media și Informațiemiercuri octombrie 20, 2021
Focus Global: Rusia ar putea ameliora tensiunile dintre India și Chinaluni septembrie 7, 2020
Tehno Impact: Parteneriatul digital transatlanticluni iunie 28, 2021
Focus Global: Franța, schimbarea integrală a Executivuluiluni iunie 29, 2020
Psihologia dezinformării: Un spațiu digital mai sigur: sfaturi pentru părințiluni iunie 14, 2021
Pe urmele fake-ului: Poșta tradițională, noua „modă” în materie de răspândire a dezinformăriiluni martie 15, 2021
Pe urmele fake-ului: Rolul dezinformării în evoluția vaccinării împotriva COVID-19luni noiembrie 23, 2020
Fact checking-ul săptămânii: Să înțelegem de ce oamenii creează sau distribuie informații eronatemarți decembrie 28, 2021
Accent: Dezinformarea: tendințe și previziunimiercuri ianuarie 12, 2022