Un studiu recent arată că unele companii mari precum Google, Microsoft sau L’Oreal vor plăti anul acesta până la 25 de milioane de dolari pentru publicitatea plasată pe site-urile de știri false. Cele mai multe dintre aceste site-uri promovează teorii ale conspirației despre COVID-19 sau informații înșelătoare despre tratamente sau cauze ale virusului, care pot pune viața în pericol.
Citește mai multe:
Despre giganții tehnologici care susțin financiar fenomenul dezinformării:
Cele mai noi teorii ale conspirației despre COVID-19:
Articole asemănătoare:
Pe urmele fake-ului: Inteligența artificială produce știri false nedetectabile
Pe urmele fake-ului: Benzile desenate, în lupta cu dezinformarea
Pe urmele fake-ului: Pericolul dezinformării despre schimbările climatice
Pe urmele fake-ului: Războiul din Ucraina: fact check: Imaginile din Chuhuiv
Pe urmele fake-ului: Thunberg nu neagă existența unei crize climatice
Pe urmele fake-ului: Cu cât clipul video este mai scurt, cu atât este mai înșelător