„Se produc multe fenomene dăunătoare pe Facebook, în privința cărora nu se iau măsuri deoarece se consideră că nu reprezintă nici un un risc din punctul de vedere al imaginii. Costul inacțiunii nu este plătit de Facebook. Este plătit de lumea întreagă.” – Sophie Zhang, fost analist de date în cadrul Facebook, angajată în departamentul pentru combaterea comportamentului neautentic pe platforma digitală, cum ar fi cel de utilizare a conturilor false (interviu pentru publicația The Guardian).
Articole asemănătoare:
Psihologia dezinformării: Efectul „bandwagon”: alinierea la curentul dominantMonday February 22, 2021
Fact checking-ul săptămânii: Modus Trolerandi - Cum operează un trol pe rețelele socialeWednesday December 8, 2021
Psihologia dezinformării: Oamenii care se simt izolați social sunt mai vulnerabili în fața dezinform...Monday April 19, 2021
Focus Global: Summitul UE: Brexit, coronavirus și schimbări climaticeMonday October 12, 2020
Amprenta Digitală: SpoofingWednesday January 12, 2022
Fact checking-ul săptămânii: Să înțelegem de ce oamenii creează sau distribuie informații eronateTuesday December 28, 2021
Focus România: Ce au căutat românii pe Google în 2020Monday December 21, 2020
MetodologieFriday October 27, 2023
Hashtag-ul săptămânii: #NouaCortinăDeFierMonday September 6, 2021
Newsletterul ANTI-FAKE: „Încrederea este precum aerul”Wednesday July 13, 2022