Un studiu recent arată că unele companii mari precum Google, Microsoft sau L’Oreal vor plăti anul acesta până la 25 de milioane de dolari pentru publicitatea plasată pe site-urile de știri false. Cele mai multe dintre aceste site-uri promovează teorii ale conspirației despre COVID-19 sau informații înșelătoare despre tratamente sau cauze ale virusului, care pot pune viața în pericol.
Citește mai multe:
Despre giganții tehnologici care susțin financiar fenomenul dezinformării:
Cele mai noi teorii ale conspirației despre COVID-19:
Articole asemănătoare:
Pe urmele fake-ului: Publicitate de 2,6 miliarde de dolari pe site-uri care dezinformeazăMonday August 30, 2021
Newsletterul Green ANTI-FAKE: Poluarea aerului, mai dăunătoare decât tutunul și alcoolulSunday September 24, 2023
Green fact checking-ul săptămânii: Factorul determinant al schimbărilor climatice este activitatea ...Monday December 11, 2023
Fact-checking-ul săptămânii: informații eronate despre Stația Spațială Internațională, folosite pent...Wednesday December 20, 2023
Accent: Tehnologia îi ajută pe bogații planetei să devină și mai bogațiWednesday October 27, 2021
Accent: De ce a blocat Facebook paginile de știri în Australia?Monday February 15, 2021
Focus Global: Învățământul online poate adânci inegalitățile în rândul elevilor și studențilorMonday November 9, 2020
Amprenta Digitală: MFA Fatigue: suprasolicitarea cu false notificări de autentificareMonday October 24, 2022
Hashtag-ul săptămânii: #ÎncredereaÎnSurseCredibileEsteVitalăThursday October 15, 2020
Newsletterul ANTI-FAKE (25 ianuarie - 1 februarie)Monday January 25, 2021