Facebook a anunţat că nu va mai accepta reclame politice noi în ultima săptămână a campaniei electorale din SUA, înaintea alegerilor din 3 noiembrie. De asemenea, platforma va marca postările candidaţilor care vor delegitima informațiile oficiale sau își vor revendica victoria înainte de anunțarea rezultatelor. Facebook nu va permite editarea conținutului existent, va elimina informațiile false sau înșelătoare despre COVID-19 sau alegeri și nu va permite trimiterea unui link pe Messenger către mai mult de cinci persoane.Citește mai mult:
Cât de eficiente vor fi măsurile impuse de Facebook:
https://www.nytimes.com/2020/09/04/technology/facebooks-political-ads-block-election.html
Cât de eficiente vor fi măsurile impuse de Facebook:
https://www.nytimes.com/2020/09/04/technology/facebooks-political-ads-block-election.html
Articole asemănătoare:
Cu ochii pe... Un an crucial pentru UE
Cu ochii pe... Reglementarea sectorului digital
Cu ochii pe... Giganții digitali și practicile abuzive de externalizare
Cu ochii pe... Indexul de normalitate lansat de The Economist
Cu ochii pe... SUA: Evoluția percepțiilor cu privire la amenințările de securitate națională
Cu ochii pe... Eforturile umanitare pentru sprijinirea cetățenilor ucraineni