Amprenta digitală: Cazul jurnalistului care a reușit să păcălească Lloyds Bank

Jurnalistul Joseph Cox a reușit să aibă acces pe contul său bancar de la Lloyds Bank, păcălind serviciul telefonic automat cu o imitație a propriei sale voci generată de IA. Astfel, jurnalistul a reușit să arate cât de vulnerabilă este metoda autentificării vocale în era inteligenței artificiale. Procesul a implicat crearea unui eșantion vocal și încărcarea acestuia pe ElevenLabs, o companie de AI generativă care creează copii ultra-realiste ale vocilor oamenilor. După câteva încercări, sistemul de identificare vocală Lloyds a acceptat înregistrarea falsă ca fiind autentică.

Experții în securitate cibernetică sfătuiesc organizațiile să trateze autentificarea vocală ca o tehnologie învechită și să utilizeze metode de autentificare cu mai mulți factori pentru a proteja conturile clienților. Având în vedere că deepfake-urile audio devin tot mai sofisticate și accesibile, nu este clar dacă detectarea lor va fi posibilă în viitor.

Citește mai mult:

Itbrew.com: Voice generation AI blows through bank’s voice ID security

Un comentariu la “Amprenta digitală: Cazul jurnalistului care a reușit să păcălească Lloyds Bank

  1. tlover tonet spune:

    I like the helpful info you provide in your articles. I’ll bookmark your weblog and check again here regularly. I’m quite sure I will learn lots of new stuff right here! Good luck for the next!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește și stochează cookie-uri pt. a oferi servicii și pt. a analiza traficul. Dacă folosiți acest site, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor.