Amprenta Digitală: Cât de periculoas este atacul cibernetic de tip Malvertising (publicitatea dăunătoare)?

Malvertising sau „publicitatea dăunătoare” este o amenințare cibernetică ce se folosește de rețelele legitime de publicitate online, pe care le infectează cu un cod ostil (malicious). Când un utilizator face clic pe una dintre aceste reclame, este redirecționat către site-uri web nesigure. Apoi, codul malware este descărcat în computer fără ca utilizatorul să fie conștient de acest lucru. Infractorii cibernetici încarcă și distribuie aceste reclame infectate pe diverse site-uri care corespund anumitor criterii de căutare și cuvinte cheie personalizate. Pentru a rămâne în siguranță, cel mai important este să eviți accesarea unor reclame despre care ai puține informații.

Citeste mai mult:

https://www.imperva.com/learn/application-security/malvertising/

https://cyfor.co.uk/cyber-threats-glossary/

Un comentariu la “Amprenta Digitală: Cât de periculoas este atacul cibernetic de tip Malvertising (publicitatea dăunătoare)?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește și stochează cookie-uri pt. a oferi servicii și pt. a analiza traficul. Dacă folosiți acest site, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor.