Amprenta digitală: Aspect inedit – Spot publicitar de 6,5 milioane dolari pentru o companie de securitate cibernetică la Super Bowl

Spoturile publicitare din timpul transmisiei mega-evenimentului anual de fotbal american Super Bowl beneficiază de audiențe record și au costuri pe măsură. Anul acesta, compania de securitate cibernetică CrowdStrike s-a folosit de epopeea milenară a Calului troian pentru a-și promova produsele cibernetice: ce-ar fi fost dacă un agent de securitate priceput, din afara orașului Troia, ar fi fost capabil să detecteze preventiv armata greacă în interiorul uriașului cal de lemn de la porțile cetății? Aspectul inedit este dat de faptul că, pentru prima dată în istorie, o companie de securitate cibernetică s-a promovat la acest mega-eveniment.

Platformele companiei CrowdStrike, bazate pe sisteme cloud, protejează terminalele clienților și sarcinile de lucru, identitatea și datele din cloud. „În spatele fiecărui atac cibernetic se află un adversar uman; inovația noastră constă în securitatea cibernetică centrată pe adversar, inovație care ne permite să protejăm orice organizație de pe planetă împotriva celor mai sofisticate atacuri”, a declarat directorul de marketing al CrowdStrike, Jennifer Johnson.

Citește mai mult:

Adweek.com – CrowdStrike Super Bowl Ad Recalls When Trojan Horse Wasn’t a Virus

Lasă un răspuns

Acest site folosește și stochează cookie-uri pt. a oferi servicii și pt. a analiza traficul. Dacă folosiți acest site, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor.