O investigație recentă a dezvăluit practicile unor companii precum Facebook, Google sau Microsoft care apelează la forța de muncă ieftină disponibilă în țări precum Kenya, India sau Filipine. Angajații din aceste birouri care desfășoară, în special, activități de moderare a conținutului dăunător de pe platforme, au acuzat companiile pentru condițiile de muncă necorespunzătoare, volumul mare de lucru și salariile foarte mici (cca 1,50 USD pe oră).
Citește mai mult:
time.com – Inside Facebook’s African Sweatshop
Articole asemănătoare:
Psihologia dezinformării: Echo chambers: ce sunt și cum putem evadaluni iunie 21, 2021
Accent: Incursiune în culisele platformelor digitaleluni iunie 21, 2021
Cu ochii pe...Summitul virtual dedicat celei de a 75-a aniversări a ONUluni septembrie 14, 2020
NEWSLETTERUL ANTI-FAKE: „Războiul din Ucraina ar putea schimba totul”miercuri martie 9, 2022
Accent: România, absentă din topul tehnologic regionalluni noiembrie 23, 2020
Best of ANTI-FAKE Fact Checking (SEPTEMBRIE 2022):Un raport despre pretinsa „slăbire a Germaniei și ...miercuri decembrie 21, 2022
Pe urmele fake-ului: Comunitățile latino-americane sunt foarte expuse la dezinformaremiercuri februarie 16, 2022
Pe urmele fake-ului: Teoriile conspirației despre COVID-19: de ce credem în ele și cu ce efecte?luni septembrie 14, 2020
Focus România: Industria auto, pilonul de bază al exporturilor româneștiluni martie 15, 2021
Tehno Impact: Timpul petrecut pe Instagram – dăunător pentru adolescenți?luni septembrie 20, 2021