„Am văzut în repetate rânduri conflicte de interese între ceea ce era bun pentru public şi ceea ce era bun pentru Facebook. Şi Facebook, de fiecare dată, a ales ce era mai bine pentru ea şi pentru profiturile ei.” – dezvăluirile făcute de Frances Haugen, fost manager de produs al companiei Facebook, într-un interviu pentru CBS.
Articole asemănătoare:
Tehno Impact: Pregătirea pentru tehnologia de mâineluni iulie 5, 2021
Amprenta digitală: Industry 5.0 sau o nouă revoluție industrialăjoi decembrie 14, 2023
Discuțiile despre legea transparenței fiscale la nivelul UEluni martie 8, 2021
Newsletterul ANTI FAKE (2-9 august)luni august 9, 2021
Newsletterul Green ANTI-FAKE: Nicio țară nu ar trebui să fie nevoită să aleagă între aspirațiile dez...duminică septembrie 10, 2023
Fact-checking-ul săptămânii: Imagini trucate cu fotbalistul Lionel Messi, utilizate pe fondul ofens...miercuri noiembrie 15, 2023
Cu ochii pe... Granițele se închid, oamenii protestează!luni ianuarie 25, 2021
Newsletterul Green ANTI-FAKE: Sistemul Climate TRACE, o revoluție privind monitorizarea CO2luni decembrie 11, 2023
Amprenta digitală: Analiza strategiilor hackerilor ruși la un an de la declanșarea invazieijoi aprilie 13, 2023
Psihologia dezinformării: Ce ne determină să dăm share?miercuri noiembrie 10, 2021