În 2020, oamenii au stat lipiți de ecrane. În prezent, companiile de tehnologie se tem că vor pierde acest engagement. O analiză The Economist titrează: ”Pe măsură ce restricțiile se ridică, organizațiile media se pregătesc pentru declinul atenției”.
Articole asemănătoare:
Green fact checking-ul săptămânii: Date climatice prezentate în mod trunchiat sau scoase din context...duminică ianuarie 8, 2023
Newsletterul ANTI-FAKE (13-19 iulie 2020)luni iulie 13, 2020
Focus Global: Clasa de mijloc, în declin dramaticluni aprilie 12, 2021
Green fact checking-ul săptămânii: Adevărul despre declarațiile lui John Kerry legate de acțiuni mil...duminică martie 10, 2024
Fact checking-ul săptămânii: Afirmații eronate despre „valul vaccinaților” și „moartea masivă a pers...luni octombrie 11, 2021
Amprenta Digitală: Sigla de încredere ciberneticămiercuri august 30, 2023
Green fact checking-ul săptămânii: John Kerry nu a invocat sacrificiul uman pentru salvarea planeteiduminică noiembrie 5, 2023
Newsletterul Antifake: Inteligența Artificială nu va duce la pierderea locului de muncă, ci va trans...miercuri ianuarie 24, 2024
Focus România: România acordă prea puțină atenție prevenției în sănătateluni martie 15, 2021
Newsletter-ul ANTI-FAKE (16-23 august)luni august 23, 2021