„Se produc multe fenomene dăunătoare pe Facebook, în privința cărora nu se iau măsuri deoarece se consideră că nu reprezintă nici un un risc din punctul de vedere al imaginii. Costul inacțiunii nu este plătit de Facebook. Este plătit de lumea întreagă.” – Sophie Zhang, fost analist de date în cadrul Facebook, angajată în departamentul pentru combaterea comportamentului neautentic pe platforma digitală, cum ar fi cel de utilizare a conturilor false (interviu pentru publicația The Guardian).
Articole asemănătoare:
Focus Global: Viitorul digital al UEluni martie 15, 2021
Newsletterul ANTI-FAKE (22-29 martie 2021)luni martie 29, 2021
Focus România: Eurostat: Tinerii din Romania, pe ultimul loc în UE la competențele digitaleluni iulie 13, 2020
Newsletterul Green ANTI-FAKE: Schimbările climatice schimbă harta vinurilorluni septembrie 4, 2023
Fact checking-ul săptămânii: Vaccinurile împotriva COVID-19 nu provoacă forme mai severe ale infecți...luni octombrie 4, 2021
Green fact checking-ul săptămânii: CNN nu a anunțat că schimbările climatice sunt „sezoniere”marți octombrie 18, 2022
Amprenta Digitală: WormGPT, chatbot-ul care ajută infractorii ciberneticivineri iulie 21, 2023
Newsletterul ANTI-FAKE (29 iunie - 5 iulie 2020)luni iunie 29, 2020
Accent: „Consens emergent pentru impozitarea Big Tech”luni aprilie 12, 2021
Newsletterul Antifake: Postări alarmiste, cu accente antisemiteluni octombrie 14, 2024