Facebook a anunţat că nu va mai accepta reclame politice noi în ultima săptămână a campaniei electorale din SUA, înaintea alegerilor din 3 noiembrie. De asemenea, platforma va marca postările candidaţilor care vor delegitima informațiile oficiale sau își vor revendica victoria înainte de anunțarea rezultatelor. Facebook nu va permite editarea conținutului existent, va elimina informațiile false sau înșelătoare despre COVID-19 sau alegeri și nu va permite trimiterea unui link pe Messenger către mai mult de cinci persoane.Citește mai mult:
Cât de eficiente vor fi măsurile impuse de Facebook:
https://www.nytimes.com/2020/09/04/technology/facebooks-political-ads-block-election.html
Cât de eficiente vor fi măsurile impuse de Facebook:
https://www.nytimes.com/2020/09/04/technology/facebooks-political-ads-block-election.html
Articole asemănătoare:
Amprenta digitală: VASTFLUX - una dintre cele mai mari fraude cibernetice de tip “malvertising” desc...joi ianuarie 26, 2023
Newsletter-ul ANTI-FAKE: “Esența dezinformării este provocarea, nu minciuna”joi ianuarie 19, 2023
Fact checking-ul săptămânii: Afirmații distorsionate cu privire la „laboratoare de arme biologice am...miercuri martie 23, 2022
Psihologia dezinformării: Cine este predispus să cadă pradă dezinformăriiluni iunie 28, 2021
Pe urmele fake-ului: Fake news: un fenomen în creștereluni iulie 6, 2020
Focus Global: Noutăți despre ultima întrunire a Consiliului Europeanluni iunie 28, 2021
Newsletterul ANTI-FAKE (10-14 august 2020)luni august 10, 2020
Pe urmele fake-ului: Mark Zuckerberg vrea o reformă a platformelor digitaleluni noiembrie 2, 2020
Focus România: Raport UNICEF: Elevii români ocupă penultimul loc la competențele de citire și matema...luni august 31, 2020
Focus Global: Rusia ar putea ameliora tensiunile dintre India și Chinaluni septembrie 7, 2020