Algoritmii Facebook sunt antrenați să alimenteze utilizatorii cu puncte de vedere și opinii aflate la extreme.
„În timp, activitatea algoritmilor a devenit măsurabil mai polarizantă”, a declarat un cercetător în domeniul inteligenței artificiale care a lucrat pentru Facebook din anul 2018.
Rezultatele studiilor echipei sale confirmă că modelele algoritmice care maximizează engagement-ul cresc implicit și polarizarea. Declarația este parte a unei investigații realizate de MIT Technology Review.
Articole asemănătoare:
Green fact checking-ul săptămânii: Există un consens covârșitor în rândul comunității științifice cu...duminică martie 17, 2024
Pe urmele fake-ului: Efectele dezinformării: Părinții nu își duc copiii la școală de frica vaccinări...miercuri octombrie 28, 2020
Pe urmele fake-ului: Rolul dezinformării în evoluția vaccinării împotriva COVID-19luni noiembrie 23, 2020
Hashtag-ul săptămânii: #FearUsmiercuri noiembrie 24, 2021
Amprenta Digitală: Vocabularul asociat securității cibernetice – din ce în ce mai bogat: Bot, botnet...marți mai 24, 2022
Fact checking-ul săptămânii: Informații distorsionate pentru a susține că evenimentele din Bucea au ...vineri aprilie 8, 2022
Tehno Impact: Neurolink, Eleon Musk și Gertrude: încă un pas spre viitorluni august 24, 2020
Hashtag-ul săptămânii: #DeceniulGeoTechluni iunie 7, 2021
Focus Global: Algoritmii decid succesul rețelelor socialeluni februarie 8, 2021
Focus Global: În pofida pandemiei, economia Chinei a înregistrat o creștere de 4,9%luni octombrie 19, 2020