Deepfake vă prezintă știrile serii! Nu este o glumă, este rezultatul unui experiment realizat în urmă cu câteva luni de către postul TV sud-corean MBN. Producătorii au înlocuit-o pe jurnalista Kim Joo-Ha cu un avatar creat prin tehnologia deepfake (materiale video realizate de la zero cu ajutorul inteligenței artificiale).
„Acesta este viitorul conținutului digital”, punctează Victor Riparbelli, co-fondator al Synthesia, o companie specializată în derularea de training-uri pentru mediul corporatist prin intermediul deepfakes.
„Acesta este viitorul conținutului digital”, punctează Victor Riparbelli, co-fondator al Synthesia, o companie specializată în derularea de training-uri pentru mediul corporatist prin intermediul deepfakes.
Articole asemănătoare:
Psihologia dezinformării: Presiunea grupului și conformismul pe rețelele socialeluni mai 17, 2021
Fact checking-ul săptămânii: Afirmații eronate cu privire la rata de vindecare în urma COVID-19luni septembrie 13, 2021
Newsletter-ul ANTI-FAKE: Ce este războiul cibernetic și cum ne poate afecta viețile?miercuri decembrie 7, 2022
Psihologia dezinformării: Erori logice folosite în comunicarea politică: Ad Populumluni septembrie 7, 2020
Focus Global: Davos 2021: an crucial pentru reclădirea încrederiiluni ianuarie 25, 2021
Ascensiunea retoricii ROEXITluni martie 7, 2022
Amprenta digitală: SUA a adoptat o nouă Strategie Națională pentru Securitate Ciberneticămiercuri martie 8, 2023
Psihologia Dezinformării: Argumente și contra-argumente: de la denigrare la schimb de ideivineri aprilie 1, 2022
Focus Româania: Alegeri parlamentare: prezența scăzută la vot și ascensiunea unui partid nouluni noiembrie 30, 2020
Focus Global: Bulgaria și Croația, mai aproape de aderarea la Zona Eurojoi iulie 30, 2020