Rezultatele studiului efectuat de InfoCons în ţările din UE au arătat că 80% dintre români acceptă ca datele personale să le fie folosite în scopuri publicitare. Conform sondajului, 40% dintre cetățenii UE citesc termenii și condițiile politicii de confidențialitate înainte de a-și oferi datele cu caracter personal și doar 33% verifică dacă site-ul căruia și-au furnizat datele este sigur. Spre deosebire de România, Olanda este țara care limitează cel mai mult acordul pentru folosirea datelor cu caracter personal în scopuri publicitare (80%). Din păcate, România ocupă locul al doilea la acest capitol, pe primul loc aflându-se Bulgaria.Citește mai mult:
gandul.ro – Cei mai mulți români permit utilizarea datelor lor personale (STUDIU)
gandul.ro – Cei mai mulți români permit utilizarea datelor lor personale (STUDIU)
Articole asemănătoare:
Accent: Principii de bază pentru o infosferă sănătoasăluni iulie 12, 2021
Focus România: Comerțul electronic – în creștereluni decembrie 21, 2020
Tehno Impact: Europa: investiții în fabricarea de semiconductorimiercuri februarie 16, 2022
Amprenta digitală: Revoluție în sectorul financiar cu ajutorul tehnologiei blockchainduminică martie 10, 2024
Accent: Primul discurs al Președintelui ales, Joe Biden: „Epoca întunecată a demonizării trebuie să ...luni noiembrie 2, 2020
Focus Global: Listarea la bursă a celei mai mari companii chineze de fintech – suspendatăluni noiembrie 2, 2020
Fact checking-ul săptămânii: Tehnică înșelătoare: încercarea de discreditare a unor imagini de la bo...vineri martie 4, 2022
Fact checking-ul săptămânii: Este falsă informația că un general american din adiministrația Biden a...joi mai 18, 2023
Pe urmele fake-ului: Autopsia infirmă că decesul ar fi avut loc în urma vaccinuluiluni ianuarie 4, 2021
Tips & tricks pentru a „evada” din bula informaționalăluni martie 29, 2021