Focus România: Românii acceptă ca datele personale să fie folosite în scopuri publicitare

Rezultatele studiului efectuat de InfoCons în ţările din UE au arătat că 80% dintre români acceptă ca datele personale să le fie folosite în scopuri publicitare. Conform sondajului, 40% dintre cetățenii UE citesc termenii și condițiile politicii de confidențialitate înainte de a-și oferi datele cu caracter personal și doar 33% verifică dacă site-ul căruia și-au furnizat datele este sigur. Spre deosebire de România, Olanda este țara care limitează cel mai mult acordul pentru folosirea datelor cu caracter personal în scopuri publicitare (80%). Din păcate, România ocupă locul al doilea la acest capitol, pe primul loc aflându-se Bulgaria.Citește mai mult:
gandul.ro – Cei mai mulți români permit utilizarea datelor lor personale (STUDIU) 

 

Lasă un răspuns

Acest site folosește și stochează cookie-uri pt. a oferi servicii și pt. a analiza traficul. Dacă folosiți acest site, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor.