România reușește să își mențină poziția în topul țărilor din Uniunea Europeană care au înregistrat creșteri majore ale comerțului electronic. Conform declarațiilor reprezentanților de la conferința organizată de ARMO în octombrie, cu ocazia primei ediții a Zilei naționale a comerțului electronic, în perioada pandemiei, antreprenorii axați exclusiv pe prezența fizică au migrat către sectorul online, realizând avantajele oferite de acesta. Având în vedere că cea mai importantă evoluție din Europa, în ceea ce privește comerțul online, a fost de aproximativ 27%, România a depășit această medie cu o estimare de creștere de cel puțin 30% până la finalul anului.Citește mai mult:
gandul.ro – Tendințe: Timid dar sigur, oamenii au început să cumpere și alimente on-line. Cu cât au crescut vânzările?
gandul.ro – Tendințe: Timid dar sigur, oamenii au început să cumpere și alimente on-line. Cu cât au crescut vânzările?
Articole asemănătoare:
Green fact checking-ul săptămânii: FALS | Topirea accelerată a ghețarilor este un fenomen cauzat de ...luni iunie 10, 2024
Pe urmele fake-ului: Peste 100.000 de nuduri create și distribuite în mediul online prin intermediul...luni octombrie 19, 2020
Focus Global: Platforma Facebook, acuzată de practici anticoncurențialeluni decembrie 7, 2020
Fact checking-ul săptămânii: Japonia nu a renunțat la vaccinarea împotriva COVID-19luni ianuarie 10, 2022
Amprenta digitală: Quantified Self, navigând între beneficii și capcanele tehnologiei în monitorizar...joi februarie 1, 2024
Green fact checking-ul săptămânii: Există un consens covârșitor în rândul comunității științifice cu...duminică martie 17, 2024
Hashtag-ul săptămânii: #InechitateaVaccinuluiluni iunie 28, 2021
Newsletterul Antifake: AI este la fel importantă ca electricitateamiercuri noiembrie 15, 2023
Amprenta digitală: Necesitatea utilizării inteligenței artificiale explicabilemiercuri noiembrie 8, 2023
Fact checking-ul săptămânii: NASA nu a anunțat că schimbările climatice ar fi cauzate de „modificări...miercuri iulie 20, 2022