Joi, 12 noiembrie, Comisia Europeană a publicat Monitorul anual al educației și formării, în care sunt analizate evoluția educației și formării în UE și în statele membre. Raportul arată că, în cazul României, trecerea la învățământul exclusiv online poate agrava inegalitățile în rândul elevilor și studenților. Sunt necesare măsuri precum: îmbunătățirea competențelor digitale ale cadrelor didactice, îmbunătățirea calității educației și a îngrijirii preșcolarilor, asigurarea educației și formării de calitate și în acord cu cerințele de pe piața muncii.Citește mai mult:
ec.europa.eu – Monitorul anual al educației și formării: România – În pofida măsurilor de atenuare a impactului COVID-19 asupra educației, trecerea la învățământul la distanță riscă să agraveze inegalitățile deja mari
ec.europa.eu – Monitorul anual al educației și formării: România – În pofida măsurilor de atenuare a impactului COVID-19 asupra educației, trecerea la învățământul la distanță riscă să agraveze inegalitățile deja mari
Articole asemănătoare:
Cu ochii pe...Alegerile prezidențiale din Republica Moldovaluni noiembrie 2, 2020
Focus Global: O nouă alianță în Parlamentul European?luni iulie 12, 2021
Accent: „America a revenit, Alianța transatlantică a revenit”luni februarie 22, 2021
Focus România: Pandemia a crescut riscul de abandon școlar timpuriuluni martie 8, 2021
Hashtag-ul săptămânii: #CostulInacțiuniiluni aprilie 19, 2021
Focus România: Comerțul electronic – în creștereluni decembrie 21, 2020
Accent: Un paradox: nu avem încredere în platformele sociale, dar le folosim intensluni iunie 7, 2021
Fact checking-ul săptămânii: Acuzații nefondate despre aparate de vot ce ar fi conectate la internet...miercuri noiembrie 9, 2022
Cu ochii pe... Premiul Nobel pentru Pace – 2020luni septembrie 28, 2020
Pe urmele fake-ului: Cum să navigăm prin infodemia COVID-19luni ianuarie 4, 2021