Un studiu recent arată că unele companii mari precum Google, Microsoft sau L’Oreal vor plăti anul acesta până la 25 de milioane de dolari pentru publicitatea plasată pe site-urile de știri false. Cele mai multe dintre aceste site-uri promovează teorii ale conspirației despre COVID-19 sau informații înșelătoare despre tratamente sau cauze ale virusului, care pot pune viața în pericol.
Citește mai multe:
Despre giganții tehnologici care susțin financiar fenomenul dezinformării:
Cele mai noi teorii ale conspirației despre COVID-19:
Articole asemănătoare:
Pe urmele fake-ului: Cum să navigăm prin infodemia COVID-19luni ianuarie 4, 2021
Tehno Impact: Germania a înființat o agenție pentru consolidarea securității ciberneticeluni august 31, 2020
Newsletterul Green ANTI-FAKE: Stațiile de metrou – printre cele mai poluate locuri din marile orașevineri februarie 10, 2023
Cu ochii pe...Noile reguli propuse de guvernul britanic pentru campaniile electoraleluni august 10, 2020
Accent: ROEXIT - de la nemulțumiri la conspirațiiluni februarie 28, 2022
Hashtag-ul săptămânii: COVID-19 – #ACinceaCauzăDeDecesluni octombrie 12, 2020
Newsletterul Green ANTI-FAKE: China conduce în topul industriei auto globaleduminică iunie 25, 2023
Newsletterul ANTI-FAKE (27 octombrie - 3 noiembrie)miercuri noiembrie 3, 2021
Newsletterul Antifake: Experiment - Pericolul dezinformării generate cu tehnologia IA în domeniul me...miercuri decembrie 6, 2023
Tehno Impact: Ștergerea istoricului digital, între productivitate și necesitatemarți octombrie 27, 2020